Str. Fabricii de Chibrituri 9b, Cluj-Napoca      office@casaaris.ro      0754 949 254

Nu aveti nici un produs in cosul de cumparaturi

Subtotal: 0,00 RON

livrare in toata tara

plata securizata

calitate garantata

I. Cuvant introductiv

În cuprinsul acestui SITE următorii termeni vor însemna:

UTILIZATOR – orice persoana fizica sau juridica care acceseaza continutul site-ului CASA ARIS, prin orice mijloc (electronic, telefonic etc.)

CUMPĂRĂTOR – persoană, firmă, companie sau altă entitate juridică ce emite o Comandă pe site-ul www.casaaris.ro. Acesta va aparea in partea introductiva a facturii.

VÂNZĂTOR – societatea comerciala SC ROXMOBIL SRL, cu sediul in mun. Cluj Napoca, str. Fabricii de Chibrituri nr. 9B, jud. Cluj, detinatoare a brandului CASA ARIS care va aparea înscrisă în partea introductivă a facturii sub titlul de Furnizor.

PRODUSE ȘI SERVICII - orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate respectiv prestate de către VÂNZĂTOR, CUMPĂRĂTORULUI și sunt reprezentate prin mobilier și/sau decorațiuni achiziționate de către Cumpărător, care corespund descrierii din cataloagele și documentația producătorilor, ale căror caracteristici au fost agreate de Cumpărător și inscrise în comandă, respectiv factură.

COMANDA - un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Vânzătorul este de acord să livreze Bunurile și Serviciile și Cumpărătorul este de acord să primească aceste Bunuri și Servicii și să facă plata acestora.

CONTRACT - o comandă validă, confirmata de către Vânzător.

SPECIFICAȚII - toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor așa cum sunt precizate în Comandă.

Drepturile consumatorilor sunt prevăzute în Legea nr. 449/2003 din 12.11.2003, privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr.812 din 18.11.2003, în special în art. 9-14 și nu sunt afectate prin acești Termeni și Condiții. Prezentul document stabileşte termenii si condiţiile in care puteţi accesa si utiliza site-ul CASA ARIS. Utilizarea site-ului ca vizitator, înregistrarea ca utilizator si achiziţionarea produselor prezentate pe site presupun implicit acceptarea tacita si fără rezerve a acestor termeni si condiţii, si a consecinţelor care reies din acestea. In cazul in care utilizatorul/clientul nu este de accord si/sau nu accepta conditiile prezentate in acest document, acesta renunta la accesul la serviciile oferite de CASA ARIS, fara nici o obligatie din partea acestuia. Clientul/Utilizatorul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a fi de acord si/sau a accepta documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.


II. Despre noi

Website-ul www.CASA ARIS.ro, numit in continuare CASA ARIS, este operat de SC Roxmobil SRL, organizata in baza legii romane, cu sediul in CLUJ NAPOCA, strada Fabricii de Chibrituri, nr. 9B, jud. Cluj, cod de identificare fiscala RO 7503263, inregistrata la Oficiul Registrul Comertului sub nr J30/413/1995, avand deschis contul RO66 INGB 0000 9999 0626 0685 in lei la ING Office Cluj Grigorescu. Brandul Casa Aris este denumirea comerciala sub care sunt vandute produsele comercializate de SC Roxmobil SRL.


III. Site-ul

CASA ARIS ofera exclusiv servicii de comert electronic in sensul acordarii posibilitatii de a achizitiona produse/servicii folosind mijloace atat electronice (site, e-mail) cat si telefonice. Utilizarea site-ului se va face cu scopul de a vizualiza produsele si informaţiile despre acestea si despre magazin, precum si de a crea un cont care sa servească la achiziţionarea produselor dorite. Utilizarea site-ului in alte scopuri decât cele menţionate este interzisa. Toate informatiile pe site-ul CASA ARIS pot fi vizualizate sau accesate prin utilizarea unui/ei PC, laptop, tablet si/sau telefon.

Continutul de orice natura al CASA ARIS este proprietatea intelectuala al acestuia iar tertilor nu le este permisa copierea, transferul, modificarea, alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea si/sau includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de CASA ARIS, includerea oricarui continut in afara siteului CASA ARIS, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al CASA ARIS asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cu acordul expres al CASA ARIS. Tertii pot copia, transfera si/sau utiliza continutul CASA ARIS numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederi ale documentului.

SC Roxmobil SRL poate aduce in orice moment modificări asupra conţinutului site-ului www.casaaris.ro, modificări de structura si accesibilitate, poate sista furnizarea informaţiilor pe site, fără a necesita un acord prealabil si fără a acorda vreo notificare către utilizatori sau către terţe persoane. Toate informatiile de pe site au scop informativ, ele nefacand obiectul unei obligatii din partea CASA ARIS, pana in momentul lansarii si confirmarii unei comenzi.


IV. Contact

CASA ARIS publica pe site datele complete de identificare si contactare a sa de catre terti. Prin completarea si utilizarea formularului sau al datelor de contact prezentate pe site, utilizatorul sau clientul:

-       permite CASA ARIS sa il contacteze prin orice mijloc disponibil (mijloace electronice, telefonice si/sau postale) considerandu-se astfel ca acesta consimte primirea notificarilor de orice natura din partea CASA ARIS fara a fi considerate spam sau reclama fortata

-       de asemenea, aceste actiuni nu reprezinta in nici un fel un angajament din partea CASA ARIS de a contacta utilizatorul sau clientul.

Accesarea site-ului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificari adresate CASA ARIS se realizeaza in mod electronic, telefonic, sau orice alt mod de comunicare pus la dispozitie de CASA ARIS si prezentat ca atare pe site. CASA ARIS isi rezerva dreptul de a nu raspunde tuturor solicitarilor de orice natura, primite prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc).

Pentru a contacta magazinul online CASA ARIS, puteti sa apelati, de luni pana vineri, intre orele 9-17, numerele de telefon 0754-949.254, 0745-465.630, 0264-439-590 si pe adresa de email office@casaaris.ro.


V. Produse

Produsele comercializate de CASA ARIS sunt noi, in ambalajul CASA ARIS si in momentul livrarii sunt insotite de documente justificative. Produsele si serviciile sunt oferite in conditiile respectarii prevederilor prezentului document si in limita stocului disponibil. Astfel, CASA ARIS isi asuma dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs nu se mai regaseste in oferta curenta a CASA ARIS, sau daca stocul pentru produsul respectiv nu mai poate fi refacut.

Preturile afisate pe site sunt in exprimate in RON si includ TVA (19%) dar nu includ cheltuielile de livrare care vor fi adaugate la totalul de plata., in afara cazului in care se specifica contrariul in mod expres pe site. Nivelul costurilor de transport este prezentat la secţiunea „Livrarea produselor”. Pretul de achizitie tiparit pe factura va fi acelasi cu cel stabilit de consilierul clienti CASA ARIS in momentul confirmarii comenzii ca fiind ferma.

Noi facem eforturi pentru a ne asigura că preturile trecute pe site sunt corecte, însă, din cauza unor erori sau disfuncţionalităţi tehnice, pot exista situaţii în care preţul afişat să nu fie cel corespunzător. Daca apar erori si unele produse sunt postate cu un pret gresit, veti fi contactat si veti avea optiunea de confirmare a comenzii la pretul corect sau de anulare a acesteia. Ne rezervăm dreptul de a schimba preţul produselor postate pe site în orice moment, cu excepţia produselor care fac obiectul unei comenzi confirmate.

Imaginile publicate pe site de CASA ARIS sunt cu titlu de prezentare, iar produsele livrate pot diferi de imaginile prezentate in orice mod (culoare, accesorii, aspect, etc.). Aceste diferenţe pot apărea ca urmare a prelucrării imaginilor. CASA ARIS nu isi asuma raspunderea daca descrierea produselor prezentate pe site nu este considerata precisa sau completa.

 

VI. Procesul de cumparare

Clientul poate efectua comenzi pentru produsele comercializate de CASA ARIS la un moment dat, exclusiv pe site. Comenzile pot fi efectuate non-stop, ele urmand a fi preluate pentru procesare in cel mult 48 de ore de la plasarea lor. Pentru a achizitiona produse de pe site-ul CASA ARIS, clientii trebuie sa indeplineasca urmatorii pasi:

  1. Trebuie sa se inregistreze printr-un cont. Pe pagina dedicata inregistrarii, clientul va furniza toate datele obligatorii si optional pe cele facultative, necesare pentru a crea un cont nou. Prin furnizarea datelor necesare clientul este de acord ca CASA ARIS sa se foloseasca de aceste date in scopul pentru care ele au fost furnizate, respectiv procesarea comenzilor si marketing direct.
  2. Clientul va alege produsele dorite, va alege culoarea si/sau dimensiunea (unde este cazul) si cantitatea dorita si va apasa butonul “adauga in cos”.
  3. Dupa ce vor fi adaugate in cos toate produsele dorite, clientul va finaliza comanda, selectand detaliile privind livrarea si metoda de plata.
  4. Dupa ce toate datele solicitate au fost furnizate, clientul va confirma comanda, prin apasarea butonului “confirm comanda”. Dupa termenul de 24 de ore de la confirmarea ei, daca nu este denuntata, comanda este considerata definitiva si nu mai poate fi anulata, clientul fiind obligat sa primeasca si sa plateasca contravaloarea coletului.
  5. Comanda va fi procesata de catre operatorii CASA ARIS. Comenzile plasate in zilele de sambata, duminica si in sarbatori legale vor fi preluate in maxim 96 de ore de la plasarea lor. Exceptie face perioadele cu sarbatori legale, al caror program privind procesarea comenzilor va fi anuntat direct pe site.
  6. In urma procesarii comenzii, clientul va primi un e-mail prin care i se va comunica statusul comenzii, respectiv: confirmata, livrata, lipsa stoc sau anulata.
  7. Din momentul in care clientul valideaza contravaloarea comenzii efectuate sau in care CASA ARIS informeaza clientul cu privire la comanda sa validata, comanda acestuia devine Contract, aplicandu-se astfel definitiile cuprinse in O.U.G ( Ordonanta de urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014, la care se anexeaza, dar fara a se limita la, prezentele Termeni si Conditii.

Prin finalizarea comenzii clientul consimte ca toate datele furnizare de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda. Prin finalizarea comenzii clientul consimte ca CASA ARIS poate sa il contacteze in legatura cu comanda, prin orice mijloc disponibil/agreat de CASA ARIS si furnizat de client, in functie de scop/situatie, fara ca aceasta sa fie considerat spam.

CASA ARIS poate denunta automat comanda efectuata de catre client, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele cazuri:

-       produsul/ele din comanda nu este/sunt pe stoc. In aceasta situatie, clientul are la dispozitie doua variante: fie asteapta pana produsul revine pe stoc, conform informatiilor oferite de operatorii CASA ARIS sau clientul renunta la comanda, fara nici o pretentie fata de CASA ARIS.

-       daca clientul nu este de accord cu Termenii si Conditiile CASA ARIS.

-       clientul are mai mult de 3 (trei) refuzuri si/sau retururi ale comenzilor efectuate pe site-ul CASA ARIS. Refuzul comenzii se refera la situatia in care comanda este livrata de angajatii firmei de  curierat clientului si aceasta o refuza in mod explicit sau intarzie livrarea produsului mai mult decat termenul standard in care firma de curierat pastreaza coletul pe stoc pana cand este returnat expeditorului. Returnarea comenzilor este explicata aici.

-       datele furnizate de catre client pe site sunt incomplete sau incorecte fara nicio justificare.

-       activitatea clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura de partea CASA ARIS si/sau partenerilor acestuia.

Clientul poate renunta la o comanda efectuata, in urmatoarele situatii:

-       produsul/ele din comanda nu este/sunt pe stoc si au iesit din oferta CASA ARIS

-       produsul/ele din comanda nu este/sunt pe stoc si clientul nu doreste sa astepte perioada comunicata de operatorii CASA ARIS pana cand acesta vor reveni pe stoc.

-       fara nici un motiv, in termen de 24 de ore de la plasarea comenzii, printr-un e-mail la adresa office@casaaris.ro. In e-mail, clientul va comunica numarul comenzii si numele complet.

In cazul in care un client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate contractele in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre client inainte de momentul modificarii.

Este permisa folosirea unui singur voucher de catre Client pe o comanda efectuata online. Folosirea a mai multor vouchere va duce la anularea comenzii de catre reprezentantii CASA ARIS


VII. Modalitati de plata

Prețul Contractului poate fi efectuat printr-una dintre următoarele modalități, in funcție de opțiunea clientului:

-       plata online cu card (card personal sau al societății cumpărătoare, în condiții de deplină securitate, fără a fi perceput un comision suplimentar pentru tranzacții; plățile se realizează prin intermediul XXXXXXX);

-       ordin de plată (în baza facturii proforme emise de către Vânzător);

-       numerar la livrare (plata va fi făcută în lei conform prețului Contractului și se va face la comisionarul care efectueză livrarea) doar pe raza judetului Cluj. Modalitatea de plată cu numerar la livrare nu este disponibilă pentru comenzi online a căror valoare cu TVA este mai mare de 5.000 lei pentru persoanele juridice și 10.000 lei pentru persoanele fizice.

Limitarea modalitatilor de plata este dedependenta de modalitatile de livrare.


VIII. Livrarea produselor

CASA ARIS isi rezerva dreptul sa efectueze confirmarea comenzilor inainte de livrarea lor prin contactarea clientilor. Livrarea produselor se va face oriunde in tara, prin firme de transport specializate, tarifele fiind valabile pentru orice localitate din Romania. Produsele Casa Aris nu vor putea fi livrate prin curier, deoarece in mare lor majoritate sunt produse gata asamblate, de dimensiuni mari, iar capacitatile firmelor de curierat de pe teritoriul Romaniei nu au capacitati de transport corespunzatoare acestui tip de produse, astfel ca, nu pot garanta integritatea produselor pe parcursul transportului.

 

Costurile de livrare sunt:

  • GRATUIT pentru comenzile a caror valoare depaseste 4000 RON
  • 200 RON pentru comenzile mai mici de 4000 de RON

 

In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, comanda va fi anulata si produsul returnat la sediu CASA ARIS, clientul urmand sa suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate. Adresa de livrare a produsului se va confirma impreuna cu operatorii CASA ARIS, fie telefonic, fie prin e-mail.


Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna si sunt conforme cu comanda plasata. Sesizarea neconformitatii produselor se va face in termen de 14 zile de la primirea produselor, printr-un e-mail la adresa reclamatii@casaaris.ro.

 

CASA ARIS nu este raspunzatoare pentru nelivrarea sau livarea necorespunzatoare a coletelor de catre firmele de transport. CASA ARIS isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de CASA ARIS care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti.

 

IX. Garantia produselor

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu Legea 449/2003 si O.G. 21/1992 si sunt prezentate in certificatul de garantie care insotesc produsele la livrare. Procedura de solicitare a garantiei este prezentata in certificatul de garantie.

 

X. Returnarea si inlocuirea produselor

Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor“ conform O.U.G ( Ordonanta de urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse din site-uri, folosind tehnicile de comunicare la distanta.

Clientul este obligat sa notifice CASA ARIS, intentia sa de a returna/inlocui produsele achizitionate, printr-un e-mail la adresa reclamatii@casaaris.ro in termen de maximum 14 zile calendaristice de la primirea produselor, prin care sa explice pe scurt situatia care a dus la aceasta decizie. Clientului care a notificat CASA ARIS in termenul stabilit, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate la CASA ARIS in maximum 14 zile calendaristice de la data expedierii notificarii, in caz contrar CASA ARIS considerand cererea ca fiind nefondata/invalida. Produsul va fi returnat CASA ARIS, prin orice firma de curierat (exceptand Posta Romana) la adresa: str. Fabricii de Chibrituri nr. 9B, mun. Cluj Napoca, jud. Cluj. Eventualele defecte aparute in urma transportului de retur al produsului vor fi imputate clientului.

Produsele care sunt returnate trebuie sa respecte urmatoarele conditii:

-       Orice produs care este returnat nu trebuie sa fie uzat sau deteriorat.

-       Produsul trebuie sa fie insotit de toate accesoriile si ambalajele originale si va fi returnat in cutia in care a fost livrat sau daca acest lucru nu este posibil cu ambalaje similare celor in care a fost livrat, impreuna cu documentele care l-au insotit la livrare. Daca o comanda se returneaza partial, va fi trimisa doar o copie dupa documente.

-       Produsul nu este primit daca este zgariat, rupt, deteriorat, daca nu are corpurile intacte ori daca ii lipsesc din accesorii.

-       Nu sunt acceptate drept retur produsele care au fost montate in orice fel, cu urme de uzura sau carora le-a fost modificat aspectul initial (comparabil cu poza de prezentare de pe site) in orice fel.

Costul aferent returnarii va fi suportat de catre client. Costul returnarii va fi suportat de catre CASA ARIS, doar in conditiile in care produsul trimis nu este conform cu comanda plasata de client (produs, componenta sau culoare gresita).

Prin returnare clientul consimte la una din cele doua variante:

  1. clientul doreste schimbarea produsului cu un alt produs din oferta curenta CASA ARIS. In acest caz, clientul va contacta CASA ARIS printr-un e-mail la adresa reclamatii@casaaris.ro prin care va specifica foarte clar numarul comenzii initiale si numele si faptul ca doreste sa schimbe unul sau mai multe produse din comanda respectiva. Dupa ce va fi contactat de operatorii CASA ARIS, clientul va plasa o comanda noua, unde la mentiuni va nota “schimb produs”. Aceasta noua comanda va fi realizata sub conditiile normale de procesare si livrarea a unei comenzi, dupa cum au fost ele prezentate in capitolul corespunzator. In acest caz, daca pretul produsului inlocuit este mai mic decat produsul nou, diferenta se va rambursa clientului. Daca pretul produsului nou este mai mare, diferenta va fi achitata de client prin modalitatile de plata acceptate. In cazul inlocuirii produsului, aceasta se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale. Orice schimb de produs se poate face doar in limita stocului disponibil.
  2. clientul nu doreste schimbarea produsului, astfel, rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in maxim 30 zile calendaristice de cand produsul returnat a ajuns la adresa furnizorului prin virament bancar.

Atentie! Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza. Nu vor fi primite colete returnate cu plata ramburs. Se vor primi doar colete pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport a fost efectuata de expeditor (client). Ne rezervam dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane fizice sau juridice care au efectuat mai mult de 3 retururi si/sau refuzuri din momentul in care au devenit client CASA ARIS.

 

XI. Garantia

CASA ARIS declară că produsele comercializate prin intermediul site-ului sunt corespunzătoare din punct de vedere calitativ scopului pentru care aceste produse sunt destinate.

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu Legea 449/2003 si O.G. 21/1992. CASA ARIS ofera certificat de garantie valabil 24 de luni, respectiv 12 luni de la achizitionarea produsului. Garantia se ofera pentru deficiente neimputabile consumatorului, cu conditia respectarii recomandarilor de utilizare si intretinere prevazute in certificatul de garantie. In cazul unei reclamatii te rugam sa te adresezi echipei magazinului online pe adresa reclamatii@casaaris.ro. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect in ambalajul original, impreuna cu accesoriile aferente, o copie de pe documentele care au insotit produsele la livrare si certificatul de garantie in original. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

  1.  Prelucrarea datelor cu character personal

Definitii

  • Date cu caracter personal - orice informaţii referitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă; o persoană identificabilă este acea persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în mod particular prin referire la un număr de identificare ori la unul sau la mai mulţi factori specifici identităţii sale fizice, fiziologice, psihice, economice, culturale sau sociale;
  • Prelucrarea datelor cu caracter personal - orice operaţiune sau set de operaţiuni care se efectuează asupra datelor cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvăluirea către terţi prin transmitere, diseminare sau în orice alt mod, alăturarea ori combinarea, blocarea, ştergerea sau distrugerea.

Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice sc Roxmobil srl, cu sediul in str. Fabricii de Chibrituri nr. 9B, mun. Cluj Napoca, jud. Cluj are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană. Scopul colectării datelor este de a prelua si onora comenzile realizate pe site-ul www.casaaris.ro, precum si pentru marketing direct. Utilizatorii sunt obligati să furnizeze datele solicitate, acestea fiind necesare procesarii comenzilor lansate de acestia pe site. Refuzul de a oferi aceste informatii determină imposibilitatea livrarii produselor comandate si implicit anularea comenzii.

Informaţiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator şi sunt protejate prin user si parola, cunoscute numai de catre client. Clientilor le va fi cerut acordul inainte de a le fi trimise informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de www.casaaris.ro.

Conform Legii nr. 677/2001, clientii beneficiaza de dreptul de acces, de intervenţie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale şi dreptul de a se adresa justiţiei. Totodată, clientul are dreptul de a se opune prelucrării datelor personale care il privesc şi să solicite ştergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, client se poate adresa cu o cerere scrisă pe adresa de e-mail office@casaaris.ro sau prin posta printr-o cerere semnata si datata la adresa: sc Roxmobil srl, cu sediul in str. Fabricii de Chibrituri nr. 9B, mun. Cluj Napoca, jud. Cluj, România

Informaţiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator şi nu vor fi comunicate terţilor fără acordul prealabil al clientilor. Informaţiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator şi nu vor fi comunicate terţilor fără acordul prealabil al clientilor. Datele personale vor putea fi insa transmise autoritatilor in drept sa verifice tranzactiile comerciale sau altor autoritati in drept sa efectueze orice verificari justificate in baza legii, daca acest lucru va fi solicitat in conformitate cu legile in vigoare.

Dacă unele din datele clientilor sunt incorecte, acestia sunt rugati sa informeze operatorii CASA ARIS cât mai curând posibil. CASA ARIS nu poate fi facuta responsabil pentru erorile survenite in urma neglijentei utilizatorului privind securitatea si confidentialitatea contului si parolei sale. CASA ARIS nu poate fi facut raspunzator in nici un fel pentru pierderea sau alterarea datelor personale stocate in scopul precizat in prezentul document.

 

XII. Forta majora

Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.

Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este obligat sa aduca la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.

Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.


XIII. Dispozitii finale

CASA ARIS isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului, inclusiv modificari ce ar putea afecta site-ul si/sau orice continut fara notificare prealabila a Utilizatorului sau Clientului.

CASA ARIS nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.

CASA ARIS isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.

Orice disputa de orice fel care ar putea sa apara intre Utilizator si CASA ARIS sau partenerii sai se va rezolva pe cale amiabila.